Kje vas čevelj žuli?
Jozsef Györkös, 27. junij 2008 |Ta rubrika je nabiralnik za vaše žulje v povezavi z mestom, občino, lokalnim okoljem ali … s klimatskimi razmerami.
Zapišite svoj konkreten žulj, mi pa se bomo potrudili, da bomo kmalu spletno stran nadgradili tako, da bo omogočala nalaganje fotografij in razvrščanje komentarjev.
Izvolite!



27. junij 2008 ob 12:43
Super ideja,
na prvo mesto bi dal Ceste – sredi mesta Maribora ..ulica kneza Koclja relacija Koloseju-ND tlakovci stari 120 let, da lukenj niti ne omenjam ?
29. junij 2008 ob 16:07
pri betnavskem gozdu je zdaj pustolovski park in ker ni urejeno parkirišče so avtomobili dejansko parkirani povsod (zelenica in skoraj že v gozdu).
prosil bi vas, da predlagate pristojnim, da se uredi parkirišče in da ne bo sicer lep gozd skažen z divjim parkiriščem.
30. junij 2008 ob 8:49
Andrej, hvala za info. Mene tudi iritirajo neurejena parkirišča na zelenicah. Pred časom sem se pozanimal, koliko bi nas stalo, da divje parkirišče uredimo pred našim blokom (in tako zavarujemo tam rastoče drevje) in cena ni tako besno visoka, da se z nekaj dobre volje v eni soseki ne bi dalo urediti. Če pa je odzadaj institucionalni investitor, pa bi zadeva morala biti rešljiva na en-dva-tri.
30. junij 2008 ob 10:22
Hm očitno nas žulijo bolj avtomobili. Za obutev ni dovolj denarja!?!
30. junij 2008 ob 10:31
Ne ne, Peter. Imam odlične trekking čevlje in zelo bogi avto. Moti me nekaj drugega. Maribor je urbano središče. Tu ne moremo parkirati po domače kot takrat, ko pridemo na veselico. Pa še tu delam podeželanom krivico. Zadnjič, ko smo bili na podeželju, smo vsi lepo parkirali. Nihče ni imel eno kolo na njivi. Zakaj ne moremo to imeti še bolj urejeno v enem mestu, ki je za povrhu še metropola. Če je parkirišče asfaltirano, vsak parkira v svoj označen box. Če ne, se marsikdo tiši v drevo, ki na koncu ima že čisto zguljene korenine.
1. julij 2008 ob 7:29
V mestnem parku smo bili priča obnovi ribnika in mostička – brvi za pešce.
Obnova; pravzaprav porušitev starega in izvedba novega mostička je bila izvedena nestrokovno. Tako se pri nadomestni gradnji ni upoštevala ena od bistvenih zahtev. FORMA! Most je izveden zelo grobo in neestetsko. Je dejansko tujek v prostoru. Pri izvedbi del se ni ohranila vitka linija mostu, nameščena je bila ograja iz kovinskih profilov, zamrežena z industrijsko žico.
Mostiček, ki se je obnavljal predtem pri akvariju je izveden in obnovljen enako nestorkovno!
Žalostno je, dal lahko dan danes vsak pol pismen človek dela po kultiviranem območju mestnega parka vse kar hoče; Še bolj žalostno je da mesto, ki bo gostitelj evropske prestolnice kulture v srčiki mestnega, kulturnega jedra tolerira trake posege, ignorira smernice zavoda za vrastvo naravne in kulturne dediščine, krši predpise in zakonodajo!
Le kaj počne mestni arhitekt?
1. julij 2008 ob 7:40
Tako je Klemen, čisto prav imaš.
Tudi sam se večkrat sprehajam ob parku. Prenovljeni mostički, ki bi naj služili predvsem peščcem, me spominjajo na kakšni provizorični most za kakšne vojaške oklepnike..
O prvem obnovljenem mostičku ne mislim izgubljati besed, saj lahko rečemo da je tako estetskega vidika čisto mimo. Previlno je bilo ugotovljeno, da je arhitektura mostička čisto mimo.
Po radiju sem zasledil informacijo da naj bi obnova mostičkov stala 80 000 Evrov, ne vem ali to drži, vendar je za takšen mostiček to ogromno preveč, Samo za primerjabvo za 80 000 evrov lahko posameznik postavi pod streho hišo.
V oči mi je padla ograja, ki me spominja na nek klasičen industrijski zmazek. Tudi sam ne vem ZAKAJ je mestni arhitekt molčal..
Mostički kot zgleda niso namenjeni pešcem, marveč težkim oklepnim vozilom T54. Kar je še bolj nerazumljivo je dejstvo da je obnova trajal 2 leti, razumen človek bi pričakoval tudi kakšno premišljeno rešitev. V 32 letih bi se tudi to moralo poroditi..
Župan sicer sklicuje IZREDNE SEJE. Vendar IZREDNE SEJE za IZREDNO STANJE.
1. julij 2008 ob 8:52
Anagram. Razlog za tako dolgotrajno obnovo in ceno je dejstvo, da (npr.) Župan ali kdo drug pač ni lastnik teh mostičkov.
1. julij 2008 ob 9:19
Peter;
Kdo pa je lastnik, če ne MOM?
Lp Anagram
1. julij 2008 ob 9:44
MOM?
Kdo pa plačuje davke, kdo podeljuje mandate itd, lepo prosim???
1. julij 2008 ob 9:47
Murphyjev zakon: “razmisli dvakrat, to ni tvoj denar”.
Nažalost župani res tako razmišljajo. Nimam niti malo razumevanja za vandalizem na otroških igralih v Mestnem parku. To so izredno drage reči, ki jih naši otroci potrebujejo. Eno igralo pride popravljat deset delavcev in se zamudijo cel delovnik… Če pa namesto vandalov stroški nastajajo, ker kdo želi mestni park spremeniti v jekleni park… Da pa ne obsojam na pamet, se bom ob prvi priliki sprehodil tudi skozi ta del parka. Saj govorimo o ribniku ob občini?
1. julij 2008 ob 11:07
Tako je Igor,
govora je ob ribniku ob občini..Samo poglejta ga, boste videli da je narejen za vojaške oklepnike ind ruga vozila..
Res je Peter,
Mi plačujemo in mi volimi. Amapak plačujemo tudi vse službe, ki bi morale paziti na izgradnjo teh mostičkov. Imamo tudi mestnega arhitekta, ki bi bržkone MORAL podati negativno mnenje, saj takšna zasnova mostičkov ni v estetska in se ne uklaplja v prostor. Ribnik je sicer lepo urejen, zraven pa imamo dva mostička skropocala…
Lp Anagram ali matematično Permutacija
1. julij 2008 ob 15:22
Hm no ja v arhitekturne podrobnosti se nebi spuščal ne glede mostičkov, kot tudi ne glede marsičesa drugega, kar je po mojem osebnem mnenju zgolj izživljanje arhitektov ali celo nesnaga, saj sem očitno premalo kulturno ozaveščen, napreden in razgledan, da doumel bistvo in pomen marsikaterega globokega umotvora moderne dobe.
A cene, dolgost izvajanj, pomanjkljivosti in še nekaj pa me vendarle jezi!
1. julij 2008 ob 15:32
Menim, pa res glede na to, da je govora že o čevljih, da je nekaj v tem mestu hudo narobe. In če smo že pri pločevini me velikokrat spomni katerikoli konec mesta, še posebej naselja na AVTOODPAD. Hm urejanje prostora, prostorsko načrtovanje, pozidave, komunkacije, ureditev mirujočega prometa in jooooooooooooooooooooj. Sploh kje to Štima?
Ampak vsaj nekaj skušajmo uredit v tem avtoodpadu. Zagotovimo vsaj otrokom in ljudem svobodno gibanje po pločnikih, predvsem pa šolskih poteh in nekako brišimo iz naše zavesti poseben institut pločnikov rezerviranih za motorna vozila, katere mislim, da noben pravni red v svojem zakonu o varnosti v cestnem prometu ne tolerira razen naš.
Da res ne izpademo kot ptički ki ne morejo niti med letom vzdržati in Čof pa je svinjarija tu. Lahko kar na glavi!
In tako puščamo avtomobile kot tudi pozidavamo. In še kaj.
No ja važno pa je, da imamo univerziajdo! Bo morda dvignila našo univerzo nad nivo pokrovov za….Hm???
1. julij 2008 ob 15:34
Se opravičujem univerzi ki jo cenim, a jo je spustil med drugim na ta nivo, se ve kdo! In ne morem si kaj da me ob tem vsak dan na nekaj ne asocira to dejstvo.
15. julij 2008 ob 19:07
Hmm…
-Mostički v mestnem parku še vedno niso razopaženi…(čeprav so prehodni vsaj slab mesec) O uporabnem dovoljenju ne upam spraševati( podobno kot šentvidski predori).
- kaj je s podtalnico? Zakaj župan molči? MOlk – zlato?
Zakaj mesto ne ukrepa?
-Še nedolgo nazaj je veljalo zlato pravilo na 1L načrpane vode se 1L pitne vode izgubi v vodovodnem omrežju. ALi ta podatek še drži da so izgube pitne vode v mariboprskem vodovodnem omrežju tako velike ( ob tem dejstvu bi nedavni posegi v podtalnico izgledali nedolžno). Oziroma ali je mariborsko vodovodno omrežje še vedno tako slabo?
- MB bo končno dobil konjsko vprego – t.i mariborski fijaker (fijaker stari ulicama luta – pravi starogradska pesem) Kaj pa javni promet?
- Župan je prvič prišel z resnico na dan glede evropske prestolnice kulture(razodel ga je g.Rukavina). Priznali so, da se jim niti najmanj ne sanja od kod bi pridobili denar(pričakuje se pomoč države), kaj bomo h organizaciji evropske prestolnice kulture primaknili mariborčani lahko zgolj ugibamo(višje komunalne pristojbine etc…)..
- Nasledji problem je ta da mestna občina nima pripavljenih programov za črpanje evropskih sredstev (iz raznih skladov)…Niti za evropsko prestolnico kulture,niti za univerzijado…A
- Naslendji problem je vzdrževanje mestne infrastukture, pa naj bodo to parkovne površine, do raznih zgadb oziroma objekotv(vrtci, šole, zdravstveni domovi,ceste, premostitveni objekti etc…..)
- Problem je tudi ravnanje z odpadki. Cena deponiranja proti sami kvaliteti storitve..
Lep poletni pozdrav Milan
16. julij 2008 ob 7:34
Mogoče bi izpoistavil nevzdržne razmere na zanemarjeni mariborski avtobusni postaji. Mariborska avtobusna postaja nedvomno kliče po obnovi…
Lp Milan
16. julij 2008 ob 12:07
Hojla v Mariboru primanjkuje krvi..Vljudno vabljeni h krvodajalski akciji v univerzitetni klinični center Maribor…
Lp MIlan
24. julij 2008 ob 10:16
… meni pa v Mariboru primanjkuje veselih ljudi. A se meni samo zdi, ali pa smo včasih res bili Mariborčani bolj veseli? Morda tisti, ki živite v MB, tega ne opazite, jaz pa sem že nekaj let na vasi in zadnjič sem po nekaj letih naredil sprehod po centru …
Neaj utrinkov iz tega sprehoda, boste našli na spodnjem linku, pa se sami prepričajte.
http://s18.photobucket.com/albums/b117/tommb_/maribor%20jul08/?action=view¤t=e2aefe2e.pbw
25. julij 2008 ob 10:37
Tomaž, res zgleda dokaj klavrno. Verjetno bi se moral sprehodit po kakšnem nakupovalnem središču. Čeprav tam ljudje niso veseli temveč zafrustrirani, česa vsega si ne morejo privoščit.
31. julij 2008 ob 11:23
Ja tommb, Toti naš Maribor.
Popolnoma specifično mesto, kot so konec koncev vsa. A morda še glede na njegovo spcifičnost prav Najbolj prizadet s posledicami tranzicije, razpadom juge, izgube trgov, prestrukturiranja ter prilagajnaja gospodarstva novim tržnim razmeram ter konkurenčnosti. Še posebej podvržen družbenemu razslojevanju in porastu revščine, razvrednotenju statusa srednjega družbenega sloja ter še in še. Včasih me spominja na Liverpoll in še na kaj. In kako pričakovati SREČNE obraze?
Najprej je treba za srečne obraze, za povrnitev odkritega iskrenega nasmeha na ustnice Mariborčanov dvigniti dejansko kvaliteto njihihovega – našega življenja na popolnoma vseh področjih.
Morda kdaj bo!
2. avgust 2008 ob 23:34
Ma, MB je super, Mariborcanke se bolj! Zaradi drugega sem se preselil v prvega in je fino biti Belokranjc v MB.
Fijaker res luta ulicama, ajde naj mu bo. Upam, da ne do MB otoka, da se konji ne zjokajo od tuge.
Ob vseh navedenih krizih in tezavah bi se sam obregnil ob predloge novih urbanisticno-arhitektonskih resitev v MB, ki so res milo receno v vecini primerov tema, ce ze ne crna noc. Vecinoma cenena arhitektura z efektom kao fensi lupine na prvo zogo, ki bo itak v izvedbi se za odtenek ali dva slabsa.
Pol pa se se povabi gospoda Pod…., ki bi itak cel svet ocitno dal v enovite ploscice. (O jadrnicah, ki bi jih jaz sam zelo rad videl v MB, na osnutku medicinskega faksa, pa sploh ne bi…) A mogoce kdo bere pripombe obiskovalcev razstave bodoce podobe MB?
Ce se ze gremo neko mednarodnost, naj bo lepo odprt mednarodni arhitekturnu natecaj ali pa vsaj vabljeni z res top arhitekti/urbanisti (lahk pospegamno k Avstrijcem, kako se to dela).
MB naj bi celo imel mestnega arhitekta. Ma ce se sprehodim samo po moji Koroski mimo Koroskega vetra proti centru se vprasam, ke te ti je ta pubec?
O tem, da bomo tapravo mesto, ce se bomo lahko z Malecnika pod Slomska v garazo zapeljali in se pri tem peljali se mimo 2-3 “poslovnih stolpnic”… me res prime, da se bi sel nabuta v Ribicijo…
18. avgust 2008 ob 21:40
emmm … tukaj sem napisal en post, pa ga ni … cenzura???
20. avgust 2008 ob 7:05
@tommb: prosim ponovi ga, morda sem ga pomotoma izbrisal, ko sem čistil spam; doživeli smo namreč pravi napad vsebin za odrasle … z opravičilom,
Admin
20. avgust 2008 ob 8:53
@Admin: ja razumem. Hvala za pojasnilo.
Torej:
Sedaj, ko je prenovljena glavna stran, sem se “prelinkal” do naše pokrajinske podstrani. Na glavni strani zgoraj najdemo link “Lokalno” in tako pridemo do pokrajinskih in skozi njih še naprej do občinskih podstrani. Do tukaj vse lepo in prav, a spotaknil sem se ob dejstvo, ki je napisano na spodnji strani:
http://www.zares.si/lokalno/
Napisano je namreč, da je Svet stranke sprejel Pravilnik o organiziranosti in načelih delovanja pokrajinskih in občinskih odborov stranke, v katerem so se odločili za terensko razdeljenost na 8 pokrajin in potem so naštete … in kljub mnogim pozivom, obljubam, javnim pozivom naše poslanske skupine, pa samu še vedno našo pokrajino imenujemo “Podravska”.
Jaz se tako kot večina Štajercev nikoli ne bom mogel identificirati kot Podravec, vedno bom Slovenec – Štajerc. Tudi naša poslanka je pozivala naj se ne spreminjajo imena pokrajin, paradokslano pa imamo na naši spletni preimenovano našo pokrajino.
Začnimo vsaj mi prvi imenovati našo pokrajino, tako kot se imenuje: ŠTAJERSKA
20. avgust 2008 ob 9:25
Tomaž, ob neki priložnosti smo se že pogovarjali, da se bomo preimenovali, čeprav se meni ime samo ne zdi toliko bistveno. Na referendumu so nam ponujali ime Osrednještajerska, a kaj ko je to bila samo četrtinka Štajerske. In še osrednja pokrajina, ki meji na Graz. LOL. Razumem, da prebivalci povsod čutijo določeno pripadnost najbližji metropoli. (Tako kot ti in ostali Bistričani čutite pripadnost Mariboru.) Tako razumem, da bo okoli Celja gotovo nastala ločena pokrajina. Zato si težko mi prilastimo ime v celoti. Po mojem mnenju bomo Vzhodnoštajerska. Bomo še videli. Ta problem bomo najbrž reševali po volitvah. Takrat bi morala hitro steči tudi pogajanja o dvotretinski večini v državnem zboru za oblikovanje pokrajin. In takrat se bomo tudi v skladu z bodočo ureditvijo preorganizirali. Z organizacijo v obstoječe pokrajine smo uspešno medijem predstavili, da se ne strinjamo z drobitvijo Slovenije na 14 nefunkcionalnih pokrajinic. Dodatno so pokrajine ustanovile občinske odbore. Sedaj so se pa pokrajine bolj ali manj izpele. Po volitvah bodo ustanovile še kakšen občinski odbor, potem pa čimprej v reorganizacijo. Zakaj reorganizacijo? Ja gotovo pokrajinski zemljevid, ki ga bo sprejel novi državni zbor ne bo identičen naši notranji organiziranosti. Verjetno bo zelo podoben, a gotovo ne identičen. Zato je ime našega pokrajinskega odbora nekako irelevantno. Se pa strinjam, da smo Štajerci.
P.S. Priznam pa, da je ime Podravski še bolj posesivno do ostanka Slovenije kot Štajerski. Saj veš “banovini reda in dela” je bilo ime…
20. avgust 2008 ob 9:48
Igor, Celjani so vsaj kolikor je meni znano vedno bili Štajerci. je pa res, da nikoli ne moreš ugoditi vsem, zato je pa toliko bolj pomembno upoštevati mnenje večine.
info: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Styria
HVALA BOUGI, DA SN ŠTAJERC !!!
21. avgust 2008 ob 16:21
Toti naš Maribor je tak fejst…
Ni to Predinovo?
21. avgust 2008 ob 17:42
Ja Irena, tu smo sami fejst dečki. (Da o dekletih ne govorim.)
22. avgust 2008 ob 22:00
Ja, točno sem misla gledat, samo eden je nekam odtaval, namesto da bi pisal svoj blog naprej…
Kakšna pa so kaj dekleta Igor v MB?
Jih še nisem tako od blizu pogledala, mi napišeš?
Lp (jutri opravimo na igrišču!)
23. avgust 2008 ob 7:59
Nisi spremljala tekmovanja za Miss Maribora?
1. september 2008 ob 12:06
Zanima me, kdo krbi za obveščanje članov stranke.
Ko sm bil pri SMS, je obveščanje šepalo. Potem so “nas prestavili/premaknili” k AS, tudi tam je obveščanje bilo tako, tako.
Sedaj so me “pripeli” k močni stranki, obveščanje prav tako šepa, milo rečeno.
Čeprav sem podpisal pristopno izjavo, plačal članarino, dvakrat se prijavil na “elektronsko obveščanje”. Nisem dobil 0 (nič) obvestil.
Vsaj seznam “mojih” predstavnikov bi pričakoval.
kritično, pa vendarle resnično!
2. september 2008 ob 22:58
@Miran, prosim sporoči svoje podatke na maribor@zares.si.
preverili bomo, zakaj te ni na adremi. Sporočil članstvu je namreč kar precej, zato se ti opravičujemo, če jih ne prejemaš.
6. september 2008 ob 9:13
Miran, bi radi vedeli kdo je vađ nadrejeni?
15. september 2008 ob 20:14
Moj nadrejeni, doma ali v službi?
Sicer pa takšne stvvari niso za javno objavo.
Spadam pod odbor v Miklavžu, vsaj tako bi naj bilo.
16. september 2008 ob 8:33
Lepo, potem ste nadrejeni samemu sebi.
Vi gospod Miran pa znate ODLIČNO MISLIT!
Čestitke za odličen UM! (pri miklavžu???)
20. januar 2009 ob 12:07
Dežniki na mariborski tržnici in njihov polom..
V medijih smo slišali da bi naj dežniki prenesli obtežbo 30cm snega, polomili so se že pri 10cm.
Slovenski standard za obtežbe za Maribor predpisuje obtežbo za sneg 150kg/m2, kar je dober meter. Sneg zasičen z vodo ima približno pol manjši volumen, torej okoli 60-70cm višine in ne 30cm!
Še ena nedoslednost…
Lp Milan
8. februar 2009 ob 12:46
Univerza d.o.o. (Večer-sobotna priloga: 7.2.2009)
?
:-O
14. februar 2009 ob 16:44
Je kaj novega glede kulturnega centra Pekarna?
23. februar 2009 ob 0:05
Maribor žal postaja središče desnih ekstremističnih skupin, plodna tla za razna desničarska gibanja ..
Spomnimo se visokega rezultata Z.J.Pl na predsedniških volitvah, danes oziroma prejšnji teden so z ekstemističnimi pobudami in zahtevami(bleferendum o hrvaški etc…) na dan prišle marginalne skupine, katerim je z svojim obiskom predsednik vlade nehote dal veljavo …
Mesto Maribor z okolico se žal iz univerzitetnega mesta spreminja v neko radiklano središče.. Mesto ki bo postalo prestolnica kulture si ne more in sme privoščiti da postane farma za tovrstne marginalce in arestante..
Pogrešam en odziv en premislek liberlanih in svobodomislenih organizacij na to problematiko..
Kakšno mesto želimo, ali naj združena evropa ki temelji na liberalni ideji res doživi svoj vrhunec v mestu – ki bo poosebljajlo desničarski ekstremizem ter razdor med narodi..
Ravoj mestav desničarskem ekstremizmu nima prihodnosti…Maribor in Slovenija ne moreta postati talec ekstremizma….
Lp Milan
13. marec 2009 ob 9:14
zanimivost …
http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042251344?newsletter
4. april 2009 ob 22:17
Ob sobotah v stranki ne delamo?
7. april 2009 ob 22:56
Ne ljubi se mi pisati odprtega e-maila, pa bom kar sem obesil. Sem zelo tečen ali zelo zdraharski, če predlagam, da tudi v času do zbora, programski odbori nemoteno nadaljujemo z delom? Saj smo formalno neodvisni od ostalih organov mariborskega Zaresa.
8. april 2009 ob 21:15
PROBLEMI V PROMETU !!!
Mlinska ulica čez dan – voznik avtomobila več ni siguren ali vozi po cesti ali po parkirišču za avtobuse. Nemalokrat se zgodi, da pri vožnji iz smeri železniške postaje proti Dravi naletiš na oviro na cesti – parkirani avtobus. Očitno je, da je premalo parkirnih mest za avtobuse, kot nujna rezervna varianta pa se ponuja kar cestišče. Situacija zna biti zelo nevarna, saj je voznik prisiljen vožnjo nadaljevati po nasprotnem prometnem pasu. Sicer ne vem ali se zadeva že ureja, do končne rešitve problema pa je na omenjeni relaciji vsekakor ogrožena varnost udeležencev v prometu.
9. april 2009 ob 7:47
Smiljane, jel’ ti to meni bre autobus?
Šalo na stran. Včasih se res počutim kot en avtobus, ko praktično edini nekaj trobim po naših spletnih straneh. In še danes moram potrobiti.
Lepo vreme je zadnje dni nagnalo vse potnike z mariborskih avtobusov, tako da že nekaj časa nisem ostal brez sedeža. Zanima me, kam so šli vsi ti potniki? A kolesarijo? Pešačijo? Ali pa sončni žarki izvabili avtomobile na ceste?
Podobna praznina je tudi v našem mariborskem odboru. Apatija. Le da apatija ni zaradi lepega vremena, pač pa zaradi nehvaležnosti. Tu ne govorim o sebi. (Jaz znam izstaviti račun za nazaj in to vedno naredim v najbolj neprijetnih trenutkih.) Govorim o našem mladem vodstvu, ki je bilo “dobro za na plakate” in za aktivizem ob državnozborskih volitvah. Bilo bi dobro tudi za kazanje s prstom na krivca, če bi volitve izgubili. Po uspešnem nastopu pa se je kaj kmalu začelo iskati primernejše in sposobnejše face. Če delaš dobro, postane funkcija prevelika zate… Ko smo Folkotova ekipa še enkrat dokazali, da uspeh ni bil slučajen, pač pa da smo tudi sposobni, se je nadaljevalo z argumenti o neprepoznavnosti. Zakaj že mora biti predsednik Folko prepoznaven? A ne zadošča, da je prepoznaven mestni odbor, ki ga vodi? Po intenzivnem tovrstnem pranju možganov se je Folko naveličal in, kot veste, odstopil. Sedaj evidentiramo novo predsednico/predsednika. Jaz in številni drugi do sedaj aktivni člani pa usmerjamo energijo drugam. Poleg politike obstajajo še druga področja. Bo s tem mariborski Zares pridobil? Dvomim. Ni slabšega, kot imeti na seji člana, ki debatira in glasuje o predlogih, ki jih ni utegnil preštudirati.
Zato prosim, da se to ubijanje volje do dela prekine. Če je prejšnji predsednik zgradil hišo preveliko zase, naj se ga iz nje ne meče ven. Od novih stanovalcev pričakujem, da izrazijo spoštovanje do njegovega dela in do dela ostalih članov ekipe. Le tako bomo lahko poudarke prestavili iz svoje kratke zgodovine v, upam, ne tako kratko prihodnost.
9. april 2009 ob 12:53
Igor, če “potniki” kolesarijo in so zagreti “picikletarji”, potem bo tudi v odboru spet živahno in entuziastično, če pa se spet kaj napleta potem pa bodo iskali primernejše potnike.
27. april 2009 ob 17:21
Hm…
Nazadnje se je župan v mestu pohvalil:” odprl sn RONDO pri bolnici in interšparu…”
Sicer krožišče ki je v Mariboru povzročalo zastoje več kot leto dni..Ni mi jasno kako župan to odprtje razlaga kot dosežek če vzamemo v obzir naslednja dejstva:
- čas trajanja gradnje,
- krožišče še danes ni končano, manjkajo še nadhodi okoli njega..Za pešče zadeva še ni končana in urejena…
Sicer me zadeva spominja na hvalisanje okoli mariborskega parka, češ hvalabogu končali smo ga..Zlobna usta bi dejala MALO MORGEN” Mostički ob mestnem akvariju še vedno niso urejeni..
Zato prihajajoča megalomanska projekta porajate še toliko hujše dvome…
Kar se EPK tiče koliko sem razumel s predstavitev so aktualni šelel natečaji? Kje je sploh izdelava projektne dokumentacije, črpanje evropskih(davkoplačevalskih) sredstev in sama izvedba?
Univerzijada kdo bo tebe ljubil? Župan je končno stopil iz sence in se okronal za šefa organizacijskega odbora…
Konflikt interesov boste dejali: Imamo župna ki zgolj navidezno spominja na Napolenona, ki je sočasno lahko narekoval tri pisma in opravljal osnovno potrebo…Župan bo končno začel vodit PRIVATNI PROJEKT, plačali ga bomo davkoplačevalci in prebivalci mesta ob Dravi…
Tu se sprašujem kaj je NALOGA župana? Je skrb za mariborsko komulnalo, kulturo, družbene dejavnosti ali vodenje PRIVAT PROJEKTOV?
Maribo, TEMPUS FUGIT!
Lp Milan
29. april 2009 ob 17:36
Visoka uradnica, predsednica mestne uprave se sprašuje o morebitnem političnem ozadju zapufanosti mestne občine, ko pričakuje denar za delno končane projekte: “… Ker po njenem ni opravičljivih razlogov za sedanje ravnanje vladne službe, se je vprašala, ali ni vzrok morda tudi politične narave, saj so sami vse postopke in dela opravili zakonito in v skladu s pogodbo …”
http://www.delo.si/clanek/79991
29. april 2009 ob 22:27
Maribor bo tožil Slovenijo:
http://www.rtvslo.si/play/maribor-bo-tozil-slovenijo/ava2.33490474/
30. april 2009 ob 10:41
Sicer zanimiva pojasnila, pa vendar dela na mariborskem krožišču TRAJAJO NERAZUMNO DOLGO!
Če je župan opazil da mu država dolguje denar, bi moral zahtevati obljubljena sredstva že lansko leto ne pa da se spomni ko to omenimo na tej spletni strani!!
MOM ni v več kot enem letu v stanju zgraditi enega malega krožišča( ki sicer služi trgvoskemu centru – tu je zanimivo kolikšen delež je prispeval nakupovalni center) in dva nadhoda…VEČ KOT ENO LETO!!! V resnem projetu čas gradnje ne bi sme presegati 3-4 mesce…..
MARIBOR ČAS TEČE!!
23. junij 2009 ob 11:18
Sej ste vsi brali kaj je župan naredil v mestnem parku..
Brez vseh dovoljen in soglasij na lastno roko kot bi dejali po domače…
Mogoče kakšna ovadba ali priojava ustreznim službam ter organom? prijava kakšnim inšpekcijskim službam?
Nedvomno gre za poškodavnje javne lastnine, vandalizem..ki bi ga morala preganjati policijja etc…
ALi obstaja kakšna povezava med MB županom(hokejist) oziroma podžupanom, dvorano tabor, izdajanjem dovoljenj za koncert recimo PIŠE SE LETO ki je bil v dvorani tabor in ne izvedbo koncerta na stadionu ljudski vrt? Upam da ne gre za kakšen konflikt interesov..
Kaj je novega z mariborskim trajektom?
20. julij 2009 ob 7:24
hm…
Prevrnil se je steber na 60 let stari mariborski vzpenjači…Sreči lahko prišišemo da ni huje poškodovanih…
Sicer na TV govorijo d aje vse vzdrževano po predpisih, to je močno vprašljivo, saj bi za ustrezno vzdrževanje morali stebre demontirati, razkovičiti, speskati , antikorizijsko zaščitii, prebarvati int….To se v zadnjih 60 letih ni zgodilo…Pa ne gre za naslajanje na nesreči…To je podbodno kot če bi človek zbolel za rakom, pa bi ga poslali kozmetičarki ali recimo na lifting…namesto onkologu…
Kot občana me zanima kako so vzdrževani podobni objekti ki služijo javnemu namenu, recimo stari železniški most, ali stari mestni most…
Priča smo neustrezenmu odnosu MOM do svoje lastnine, samo če pogledamo kako zanemarjen in neustrezno vzdrževan je mestni park z bljižnim griči…
Lp Milan
3. september 2009 ob 11:23
A drži da mariborski starostniki več nimajo brezplačenga avtobusnega prevoza?
Kako je kaj z z gondolo, lastništvom, SCP, obveznostmi, donacijami mariborske občine( zanimiv članek v delu)..
Lp Milan
21. september 2009 ob 14:18
Zakaj mestna občina Maribor krči “gozdove s posebnim namenom”? (Meni je čudno že to, da je v njih sploh dovoljen lov.)